ASR – ’n eerste reactie op klacht uitbetaling ABC Spaarplan

Daags na het verzenden van de tweede reeks dram-mailtjes werd ik gebeld. Blijkbaar worden de probleemgevallen (zoals ik) 😉 bij ASR uiteindelijk gekoppeld aan een vast aanspreekpunt/contactpersoon. En dat moet gezegd; mijn contactpersoon GJ toonde veel begrip en heeft zich ingespannen om de zaak tot een oplossing te brengen.
Als reactie op mijn klacht over het volledige gebrek aan communicatie kreeg ik, weliswaar in twee stappen, het bedrag te horen dat ABC Spaarplan uiteindelijk had opgeleverd.
Eindelijk, bijna 5 maanden ná de expiratie krijg je te horen hoeveel er uit de pot komt. 

ASR-reageert-op-klacht-uitbetaling-ABC-Spaarplan-3-

 

ASR-reageert-op-klacht-uitbetaling-ABC-Spaarplan-2-

 

ASR-reageert-op-klacht-uitbetaling-ABC-Spaarplan-1-